środa, 26 czerwca 2013

Tag wszechtagów

Hej.
Sorry że mnie tak długo nie było.
A dzisiaj tagi wszechtagów. Pytania zadawała Mounty.

1. Wolisz książki czy filmy?
Zdecydowanie wole książki.

2. Najlepszy film, który w najbliższym czasie obejrzałaś?
Hotel dla psów. Polecam naprawdęon jest taki śmieszny.

3. Czy wierzysz w pech?
W pech nie wierze. Ani w żadne zabobony.

4. Jaki był najlepszy dzień w Twoim życiu?
To było dzisiaj kiedy urodziła się moja siostra.Chyba będzię mieć na imię Michalinka.


5. Powiedziałaś kiedyś coś, czego wolałabyś nie mówić?
Nic takiego nie powedziałam, a jak powiedziałam to tego nie pamiętam.

6. Masz wrogów, którzy nie lubią Cię bez powodu?
Nie mam żadnych wrogów. I nie chcę mieć.

7. Jakie było ostatnie zdanie, które wypowiedziałaś?
Ostatnie słowo które wypowiedziałam brzmiało ,,Co będzie na obiad?''

Dziękuje, Mounty.


A do tagów wszechtagów nominuje
Mounty
Krzywo
Isthar

A oto moje pytania:
1.Jaką najbardziej lubisz książkę.
2.Najgorszy nauczyciel w szkole?
3.Lubisz być w centrum uwagi?
4.Najlepsze zdanie wypowiedziane przez Ciebie?
5.Wierzysz w zabobony?

Pytań tylko tyle.
Dziękuje i do zobaczyska!! ;-p

2 komentarze:

  1. Michalina? A nie Pola?!? O.o moje życie straciło sens :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama powiedziała że jak ją zobaczymy to nadamy jej imię do wyboru mam Michalina, Pola, Korneli.

      Usuń