piątek, 14 czerwca 2013

Muszę się pochwalić!!!

Hejka.
Jak sama nazwa nosi Muszę wam się pochwalić! A otóż to zdałam na kartę rowerową. Bo jestem w 4 klasie.
Moje koleżanki też zdały. Pytania i jakieś tam slalomy i ósemki były bardzo łatwe!!
A teraz tak trochę o dowcipach. Na lekcji polskiego mieliśmy dużo kawałów.
To parę kawałów:

Przychodzi dwóch facetów obok Sejmu i słyszą jak krzyczą wszyscy: 
Sto Lat! Sto lat!
Jeden do drugiego:
- Ktoś tam ma chyba urodziny.
- Nie. Wiek emerytalny ustalają.   

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spotyka się dwóch kolegów jeden jest wyraźnie smutny drugi pyta go:
- Czego jesteś smutny?
- No wiesz porwali mi teściową i żądają okupu.
- Zaraz, zaraz teściową? To co się martwisz?
- Powiedzieli, że jeśli nie dam im okupu, to ją sklonują.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


7 dni z życia czyściocha-żołnierza:

Dzień 1 - myję nogi
Dzień 2 - myję ręce
Dzień 3 - myję się pod pachami
Dzień 4 - myję głowę
Dzień 5 - myję się w miejscach intymnych
Dzień 6 - myję zęby
Dzień 7 - wymieniam wodę

- Czego powinien używać łysy do mycia głowy?
- Najlepiej Cif, bo nie rysuje powierzchni.


No mam nadzieje że kawały są śmieszne!!!

Do zobaczenia!!
Martyśka

2 komentarze: